lunes, 23 de marzo de 2015

El de Benimodo és el baixador de Metrovalencia amb major nombre de cridades amb l'intèrfon


La xarxa d’intèrfons de Metrovalencia, va atendre l’any passat 82.200 peticions d’informació, dividides en les estacions, parades, ascensors i els baixadors de la línia 1. Els intèrfons són uns dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per establir una conversa i poder demanar informació i ajuda per part dels clients que ho sol·liciten prement el botó de l’intercomunicador. El baixador amb més comunicacions és el de Benimodo, seguit pel de Massalavés i el de la Pobla de Vallbona.

Quant al motiu de les cridades, en els intèrfons d’estacions i parades predominen la petició d’informació general com els horaris de pas de trens, ja que en estes instal·lacions no hi ha teleindicadors, i la informació general sobre tarifes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario